Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
May 20, 2004
Image Size
360 KB
Resolution
1280×960
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
9,330
Favourites
34 (who?)
Comments
26
Downloads
4,573
×
Enhanced Stereo by illmatic1 Enhanced Stereo by illmatic1
This is my first submission/deviation to DeviantArt. I haven't really done wallpapers very much, and this is one of my first attempts at something substantial. I am still pretty new at Photoshop itself, but I am sure I am getting better - and hopefully better results will occur. For now though, this seems pretty good to me - please let me know what you think.

I don't wanna step on anybody's toes... I think this wallpaper is pretty unique, but if I have copied (somehow) another person's layout, don't lable me at fault... I just didn't know about it. Ummmm.... as for the actual credit to be given out:

- Most the Brushes (technical ones) are from Wurklash. Thx thx for them - they are great.
- The huge spiral is also a brush, and I know it was dl from somewhere, but I have no idea... it was given to me by my sister. Let me know where its from, I sure to give them their deserved credit as well.
- And the mixing equipment is actually new, it was added after a post by chewie who notified me of some copyright infraction issues with a previous picture. The new stock picture is from [link]

Once again... ENJOY... glad to be a Deviant.
Add a Comment:
 
:iconrozenneko:
RozenNEKO Featured By Owner Jun 8, 2011  Student Digital Artist
i mean im gonna fav this! XD
Reply
:iconrozenneko:
RozenNEKO Featured By Owner Jun 8, 2011  Student Digital Artist
im gonna use this ! X3
Reply
:iconspaceteddy:
spaceteddy Featured By Owner Mar 13, 2007
hey guy, this is great work.

i guess i should engage you to design the next flyers of my parties.
let me know if you are interested in.

you can reach me on info@nikokrist.com
[link]
Reply
:iconillmatic1:
illmatic1 Featured By Owner Apr 14, 2007
hehe, why thanks - I don't have much time to do stuff like this anymore, but thank you on the offer.
Reply
:icontrivisty:
Trivisty Featured By Owner Aug 2, 2004
Wow that is like soooo cool!!!!! ^^
Reply
:icondulux:
dulux Featured By Owner Jul 18, 2004
Excellent stuff mate, you 2d is pretty good (better than mine) and thats a tough thing to do. Good colours and layout too.


Great work keep it up. ;)
Reply
:iconillmatic1:
illmatic1 Featured By Owner Jul 18, 2004
appreciate the comment... hope good stuff will come.
Reply
:iconladykaiyu:
ladykaiyu Featured By Owner Jul 6, 2004
Excellent...looks really nifty:-)
Reply
:iconmaltic:
MaltiC Featured By Owner Jul 3, 2004
Nice! i really like the colors and the shapes. Continue doing this.. awsome!
Reply
:iconx-3xile-x:
x-3xile-x Featured By Owner Jun 26, 2004   Photographer
this piece looks awsome...gonna be my next wall for sumtime
gotta fav+ it
Reply
Add a Comment: